
Ringer i vannet
Ringer i Vannet legger opp til en kommunikasjonsform som næringslivet er vant til. Bragd Kompetanse har oppnevnt tre Key Account Manager (KAM) som ivaretar NHO-bedriftene som vi har inngått Ringer i Vannet avtale med. Disse personene er bindeleddet mellom NHO bedriften og Bragd Kompetanse. En KAM’s fremste oppgave er å gjøre seg godt kjent med bedriften gjennom kartlegging og omvisning. Denne er relasjonsbygger og påser at NHO-bedriften får best mulig tilbud og service fra Bragd Kompetanse og dens samarbeidspartnere.




Trygg rekrutteringsarena
med lav risiko
Store menneskelige
og økonomiske gevinster.
Muligheter for utprøving
av riktig kandidat.



Bistand og veiledning ved ansettelse
av kandidater via Bragd Kompetanse.
En kontaktperson (KAM) som er bindeleddet
mellom NHO-bedriften og Bragd Kompetanse.
Ca. 1200 personer i Norge får fast arbeid
gjennom Ringer i Vannet prosjektet i løpet
av et år.